första advent

I dag så är de första advent och man borde väl igentligen ha jul känslor just nu, jag har försökt men har inga i år.
julpyntade lite i går och de blev ganska mysigt i köket men vardagsrummet är svårare. jaja julkännslorna kanske kommer men just nu känns de som att man inte vil ha jul.

ska till skolan i morgon  jippi eller inte, just nu så är alt bara så jävla tråkigt.

säkert mörkret som gör att alt är så tråkigt jag är nog inte den enda som känner så.. är de nån som känner igen sig eller?

ja ja de löser sig väl..

god jul föresten till alla som har jul känslor



Kommentarer
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej

Om det är någon tröst så har inte jag heller någon julstämning, jag har varit irriterad halva dagen och det trots att vi varit på julmarknad t ex. Säkert vädret och en massa andra småsaker som spökar.

2009-11-29 @ 22:06:13
URL: http://tremoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0