Tidigt

Nu sitter man här och är jätte trött och dricker kaffe så klart...vil bara gå och lägga mig. men de är lite svårt när man har två barn som inte tycker de samma... dom tycker att dom har sovit färdigt.
jaha va ska man göra nu då.....kan inte gå in på deras rum och sätta mig och leka med dom heller... för då somnar jag bara...men sitter jag inte där inne så vil inte den minsta vara där..då kommer hon bara ut till mig i köket och gnäller, bråkar  och hittar på satyg..
så va ska man göra för att fördriva tiden och underhålla dom de är den ständiga frågan.
en ständig fråga til är "va ska man laga för mat" är de nån som känner igen de tro.

men men jag får väl skyla mig själv att jag är trött..de är inte konstigt när man går och lägger sig så sent som jag gör, så jag ska väl inte klaga.

Kommentarer
Postat av: Jessica-tre killar och en tjej

Jag gör samma fel, lägger mig för sent. Så jag förstår precis hur du känner dig. Levande död ungefär. Inte skoj. Börja med att lägga dig senast 12 så borde du komma ifatt med sömn rätt snart. Lycka till :o)

2009-11-22 @ 23:48:09
URL: http://tremoten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0