tråkigt

blä sitter i skolan nu och borde träna lite till matte provet som är i morgon men jag har värkligen ingen lust.
skulle ha tränat kraftbox i går men de var iställt så jävla typiskt har ju inte kunnat träna på två veckor för jag har haft en jävla hosta....hoppas de blir nån skivstång på torstag i stället.....



varför ska man aldrig kunna förstå sig på killar nån gång dom måste vara från en annan planet eller nåt :)... jag tror deras specialintresse är att säga en sak men sen vissa en annan sak......jag säger bara killar killar man borde bli lebb eller nåt haha...

varför kan man inte känna att ens kille är ärlig varför känns de inte som om han har känslor.........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0