fattar inte

orkar inte med barnas pappa snar, nuhar han börgat tjafsa med mig igen och skriver elaka saker om mig på fb och försöker lägga sig i mitt liv, han vet gämt va han ska trycka på för att jag ska må dåligt. vet fan inte va jag ska göra, har altid försökt att vi inte ska bråka, jag har ståt utt med mycket, andra människor börgar oc´kså ledsna på att han håller på dom tycker att jag ska söka ensamvårdnad och anmälla honom för förtal men jag vil helst inte göra de för jag vil ju att han ska få träffa barna, hur skulle jag kunna förklara för barna att dom inte får träffa pappa, ne fy nu måste jag sluta skriva jag blir bara ledsen att tänka på de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0