gör inget

sitter här och gör typ inget ska inte hämta barna förens i morgon så de blir nog att städa lite sen.
har haft en ganska bra helg föresten, fredags var jag fylle chaffis, för en gång skul nyckter när jag är barnledig men i går blev de lite mer, var på bröllop jätte fint och var riktigt trevligt efter de så var vi i bowling hallen en stund sen efterfest hos mig :)

just de tatueringen blev bra tycker jag men några kompisar är dumma och säger att de ser utt som en mask, fan va alla är tröga de är ju faktiskt ett tecken, skit samma de viktiga är att jag tycker om den :) de blev mitt stjärntecken tänkte göra den svart vit bara men la i lite ljus rosa i den, älskar rosa så de kändes som de är jag.
lägger utt en bild snart. :)

va hungrig jag börgar bli då, tror fan jag ska äta en kebabtalrik sen :)

sitter och funderar på om man kanske ska passa på att träna i kväll nu när barna inte är hemma.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0