hej

just nu sitter jag och väntar på att min dotter ska vakna och att min mamma ska komma och va hos barna så jag kan åka till mormor och låna hennes telefon för att ringa och boka en tid för tatuering :) hoppas jag får en tid ganska snabbt

har haft rn ganska bra helg.. börgade kanske inte så bra men den blev bättre..jag fylde i fredags och den dan börgade med att jag försov mig så jag blev hemma sen när jag skulle göra färdigt tårtan så höl de nästan på att skita sig sen skulle jag stoppa in tvätt i maskinen och sen åka till stan , näe jag kom från stan och skulle hänga upp tvätten så hade jag glömt att sätta i gång den men men de löste sig en då.
senare på kvällen så tog barnas pappa barna tills på morgonen dan efter, trode nästan jag skulle få sitta själv hella kvällen men sen kom de tre kompisar så vi satt och drack lite och tog de bara lungt, de var trevligt....

i går så var de en ganska bra också jag, barna och två kompisra åt tacos, gu va gott de var..de var så längesen...
sen på kvällen så satt jag själv och hade de ganska tråkigt menas typ alla var i parken på augustibasaren..de kändes lite deprimerande men men de är så de är och komer altid att vara.

tack alla som gratulerade mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0