jaha

siter och gör ingenting ska väl glo på tv snart, fick upp min spegel för en stund sen som jag höl på att bbli galen på, jag tänkte att jag skulle få upp den själv men de gick inte så bra som jag hade tänkt försökte borra två hål men de blev fel så jag gav upp och bad om hjälp i stället inan jag slog sönder den, så snälla F hjälpte mig :) så nu sitter den där den ska och jag hoppas den sitter kvar där också hihi.

var till mormor förut i dag och klippte hennes gräs, gu va tungt de var för de hade blivit så långt....när jag nästan var färdig så gick gasvajern av och järnafären hade ingen hemma så  vi fick beställa en som förhopningsvis kommer i veckan så jag kan klippa färdigt.

var ut i skogen en sväng också för att se om jag hittade nån svamp men de gick inge bra, hittade typ 5st små, fatar inte jag hittar aldrig dom gulla kantarelerna men ska utt igen sen när tratisarna kommer upp för dom brukar jag ha lite bättre tur att hitta.

å va jag längtar till på torstag, men lite nervös är jag att de ska göra as ont i nacken men klarade jag av min föra tatuering så klarar jag den här lilla :)

ska se om man får tid att kanske gå ner och bowla med sonen i morgon som jag har lovat hur länge som helst.


Kommentarer
Postat av: Egomamma.se

Bowla låter kul, fastän jag inte ens gillar att bowla särskilt mycket, haha. Synd på gräsklippningen och skolan. Vi håller tummarna för tatueringen, att den inte gör ont och att den blir bra.

Vad ska det bli för något?



Du längtar till torsdag, jag till fredag. Börjar rida lektion då nämligen. Lucas ska rida på lördag också, så det är två dagar i veckan i stallet från och med nu. HÄRLIGT!!



Börjar inte H i förskoleklass snart förresten? Lucas börjar på onsdag och han går redan på fritids.. bara nyfiken :o)



Nu ska jag läsa min nya bok om att äta sig smal. Kan aldrig bli så smal som du är, men en del kan jag nog få bort, det behövs! Äta bara fett, kött och grönsaker ska man tydligen. Låter sådär. Lär sakna potatis, ris o pasta, men vafan.. ibland får man fuska!



Ha det bra. Hela gänget hälsar..

2010-08-17 @ 01:17:58
URL: http://egomamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0