skola i morgon igen då

sitter och glor på nån film vid tv och vet att jag måste sova , men jag är inte trött så jag vet inte hur jag ska kunna somna, blir så orolig att jag inte ska höra klockan i morgon, jag brukar vara duktig på att försova mig och jag får inte göra de dom blir så sura i skolan....
har faktiskt varit duktig i dag, var utte och gick två promenader, först jag och en kompis sen så gick jag ut med barna och gick  så den äldsta fick cykla, men nu på kvällen så har jag lyckats att nästan äta upp en hel chips påse de är mindre bra.
jag och en tjej kompis tävlar med hennes kille och en kill kompis om vilket lag som kan gå ner mest i vikt till den sissta september vi börgade i onsdags men de ser inte utt att gå så bra för oss haha man kan säga att vi har lite svårt att låta bli alt gott hihin.
helgen har inte varit så rolig kan jag säga, känns verkligen som man inte har så mycket vänner kvar, mer behöver jag inte säga.
de blev ju inte bättre av att jag  på affären såg den där killen som jag träffat för ett tag sen, de gör verkligen ont att se honom, tyckte om honom så mycket och så såg jag i fredags tjejen som han höl på med menas vi träffades, kan säga att de förstörde hella kvällen särskilt när dom jag var med stog och pratade med henne en del. fattar inte jag känner mig så osynlig känns som ingen igentligen vil vara med mig jag ska sluta bry mig om att höra av mig till folk och fråga om dom vil hitta på nåt så får vi se om dom hör av sig nåt.....man duger bara nån gång ibland.
skulle vilja flytta och börga om men de är inte de lättaste, de är så mycket att tänka på, men jag väger verkligen för och nakdelar med de, jag funderar på att flytta dit jag går i skolan skulle bli smidigare men de blir krongligt med barna då måste jag sitta och lämna och hämta dom varanan helg och dom måste bytta dagis och skaffa nya vänner och jag vil börga tränna igen och de kan jag inte heller om jag flyttar för då har jag ingen som kan sitta hos barna men jag kanske mår bättre av att komma bort här i från för jag har verkligen försökt allt snart känns de som och jag mår aldrig bättre, de är jämt så mycket som påminer om saker och folk som jag inte vil komma i håg. vi ska inte glöma alt skit snack om alla heller man blir ju tokig snart......
jaja ska väl lägga mig snart blir väl lite tv till inana man läger sig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0