väntar

sitter nu och väntar på att mamma ska komma med ost så jag kan äta några mackor :) har städat köket med klorin nu i kväl, torkat alla skåps lukor blä va jobbigt de var men nu är de rent i alla fal fast man kanske inte ser så stor skilnad. i morgon blir de nog storstädning av badrummet, behövs verkligen, måste dra fram badkaret också, blääää

gorde kladkaka för en stund sen gu va god den blev men de är mer än va man kan säga om mina havrekakor jag också gorde, dom blev inte så goda aldeles för mycket margarin.

har varit lite duktig i dag i alla fal gick en sväng i förmiddags..

hmm har lite funderingar om e butik måste kolla upp hur de funkar skulle vara kul att starta en, har en ide som kanske skulle kunna funka bara man marknadsför bra så....men jag tänker inte tala om vad än hihi


ne nu sk jag sätta mig vid tven och äta kladkaka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0