har tråkigt

sitter och har tråkigt och funderar på om man ska lägga sig lite tidigare i dag men de är svårt när man inte är specielt tröt..
fan va kalt de har varit i dag, de var typ -28 i dag när jag sjusade ungarna till dagmamman, bilen gick knapt framåt så jag sket i att åka till skolan jag åkte hem och sov o stället :) de var mycket skönare men nu så är jag pigg och de kanske beror på att jag har sovit halva dan.....
i morgon måste jag fan till skolan måste göra lite nytta.....ska ha sahällskunskaps prov på onstag så i morgon måste jag plugga för jag har inte gort nåt inför provet än......
föra veckan blev de inte heller mycket pluggande jag gorde bara några tal i matte på hella veckan... skäms på dig camilla :)



ne fy fan alvarligt talat nu får fan vintern vara över snart ,eller i alla fal att de slipper vara så här kalt.. de är inte mänskligt.... JAG VILL HA SOMMAR NU........

hoppas på att de inte är lika kalt i morgon........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0