nu har de hänt de jag var rädd för

blev dumpad på alla-hjärtans dag känns inte alls kul, menas alla andra typ myste så fick jag ett samtal på kvällen av att min pojkvän säger, jag är inte kär i dig, de här håller inte i längden vi är för olika......
jag hade redan innan känt att de var nåt så jag tog upp de med honom helgen innan och då sa han "jag tycker om dig du kan lita på mig" jag svarade "hur många gånger har man inte hört de och sen fått veta att de bara var lögner " han säger "jag är inte som dom du kan lita på mig och sen en vecka senare så blir man dumpad....
han sa att han typ hade känt  så här sen en vecka tilbaka och då la jag i hop ett och ett och kom på att han då redan visste att han skulle göra slut när han sa att jag kunde lita på honom, han kunnde lika gärna ha sakt de på en gång, hur lågt är inte de....... 
jag saknar honom mycket för jag tyckte värkligen om honom och jag trode att de var nåt seriöst vi hade men de var de visst inte från hans sida.
jag är både ledsen och arg på honom men de som gör mig mest ledsen är att han hade mage att ljuga för mig så hur ska jag nu veta att han tyckte om mig nån gång överhuvud taget, man känner sig så lurad och sviken.....
jaja jag dör väl inte men de är tungt.....

sitter nu på kvällarna och fördriver tiden med att kolla på film med en kompis de får en att inte tänka hella tiden.....

måste berätta en lite små rolig sak:) de börgade med att vi för en stund sen  bestämde att vi skulle kolla på en film och då kom vi på att vi blev tvungna att kolla på datorn för vi hade ingen skiva så vi kunde bränna ut filmen, jag sätter i gång filmen och vi börgar tita och när filmen är slut efter 40 minuter så börgade vi fundera på varför den var så kort och då ser vi att jag hade råkat sätta på del 2 så då får vi titta på del 1 efter att vi redan vet hur filmen slutar :)de funkar ju de me inte lika spänande bara, de sjuka är att vi märkte inte att filmen inte var från börgan, för del två börgade som om filmen skulle kunna börgat så, jag tror de bara är jag som lyckas med nåt så klantigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0