äntligen

nu har jag äntligen fått igång hemma biot efter flera timmars koppling...de var en jävla konstig kopling + instälningar men nu tror jag att de ska funka och låta bra... hoppas i alla fal... inget jättebra system men de får duga de är ju musik i alla fal så slipper jag att lyssna på laptopens värdelösa högtalare....

fan vet inte va de va med mig förut i dag fick värsta psykbrytet på en kompis men nu är de lungt....kan ju säga att mitt psyke inte är som de ska , är väldigt ostabil derför jag har sjukanmält mig den här veckan mår inte specielt bra.
har värden kortaste tålamod just nu visst jag har väl aldrig haft så jätte bra tålamod men de är fan så mycket kortare men jag försöker att kämpa för att må bättre, jag måste bland annat komma in i en vardag och om jag ska klara de så måste jag kunna sova på nätterna också. funderar på att gå till läkaren och se om jag kan få nån typ av insomningstablet eller nåt för annars blir jag snart tokig av att aldrig kunna somna, när jag väl somnar så sover jag hur hårt som helst så jag hör ju inte ens klockan när den ringer.

fan jag får inte sumpa den här utbildningen nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0