jag vet inte

de kanske har blivit dags att släppa taget snart(jag vil inte) jag gör alt för att hålla mig kvar men han gör inte mycket för att hålla mig kvar.
klarar inte att släppa taget men jag vet inte om jag orkar hålla mig kvar heller....


hjärtat säger en sak men magkänslan säger en annan...va ska man göra?
jag har fått höra att jag ska gå efter magkänslan för den har haft rätt så många gånger för......visst den har haft rät för men jag vil inte.

fan jag hade verkligen hoppas på de här......


fan fan fan trodde inte att jag skulle känna riktigt så här igen jag känner en längtan samtidigt som jag känner förtvivlan......



jag vil bara vara liten igen..tänk va skönt de var men de tänkte man inte på då..då ville man bara bli stor....
när man är liten så var de små problem och när man blev stor så blev de stora problem.


känns som jag står i vägkors och vet inte vilken väg jag ska gå......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0