regnig dag

har typ inte jort ett skit i dag, de har varit regnit och tråkigt och båda jag och barna har varit almänt sega i dag hoppas på en bättre dag i morgon för då ska jag och den älsta gå till badhuset han har tjatat länge nu men jag tycker inte om att bada men jag blir väl tvungen att ofra mig, tänkte jag skulle försöka lära honom att sima lite, kan nog faktiskt bli kul endå.



känns lite bättre i kväl i alla fa, pratade med den jag tycker om i telefon förut och han var riktigt trevlig att prata med :) käns skönt för tillfälet i alla fal, vi får väl se hur de går.....


en kompis kom förbi en liten stund förut och drack kaffe de var kul att få träffa henne en liten stund, synd att vi inte kan träffas oftare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0