krig

de känns som de är krig i mitt huvud, mina tankar bara far runt och runt.
jag vet va jag vil på ett sätt men endå inte på ett anat, tankar som flyger är  blandannat älskar han mig? är han otrogen ? är vi rätt för varandra, tycker han om mig när han kommer hem? vi tycker så olika om alt typ de värsta är att vi tycker olika om sånt som är så viktigt i ett förhållande.

fick i dag ett vykort från honom ett jätte fint och gulligt  :) litte positivt i alla fal :)

ena dan kan jag tänka positivt men sen så kommer alt upp i huvudet igen. de är ett jävla helvete men han fattar ju inte ens hur jag känner för han har ju så mycket kul att göra där han är en annan sitter ju bara här i vardagen  med barna helt själv, hur kul är de`? på honom så verkar e som hanär så oberörd han säger de är ju bara två månader kvar de är väl inget och direkt jag säger nåt om nåt så säger han bara att jag ska ge mig och att jag är så larvig hur kul känns de igentligen? den man älskar vil man väl kunna prata och säga alt till eller ?

jag säger bara de att de är tur att ingen läser de här för ni skulle tycka att jag är knäpp  hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0