semester

snart är jag inne på min sista semester vecka gu va veckorna har gått fort vi har ju knappt hunnit gort nåt och vädret har ju inte varit de bästa förutom dom sista dagarna. på ett sät ¨å ska de bli skönt att komma tilbaka till vardagen men jobbigast att kliva upp på morgonen.

jag och min dotter bakade bullar i kväll menas min son och kille sat och spelade tv spel.


i helgen är de power meet och jag kan inte åka som vanligt, irreterande, men nästa år ska jag fan åka.

jag skrev nån annan gång att jag typ inte hade nån kvar och nu har jag typ verkligen ingen än min pojkvän för den typ enda jag umgiks me fick någe jävla tokspel och anklage mig att jag hade varit med hennes pojkvän undertiden dom va tilsamans, som apsolut inte är sant, sen så började hon försöka att ljuga ihop för min pojkvän att jag hade varit med den ena och den andra och en jävla massa till hitade hon på och jag kan säga att ingenting av va hon sa va sant, de kan jag garantera, hon har varit litte konstig förut men de här tog verkligen priset. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0