klar med matten

sitter i soffan och gör ingenting, så tråkigt att sita fast här hemma hemma helt själv varge kväll:( (jag tycker inte om att vara själv) men men de går inte att göra så mycket ått, killen har ju sin son dena vecka så han kan ju inte komma, fast de hade han nog inte gort endå. messade honom förut men har inte fått nåt svar så jag hoppas han sover, gu va nojig jag blir att han kanske är med nån annan, jag vil inte tänka så men de bara blir så. ne nu måste jag försöka tänka på anat anars blir jag bara ledsen snart. jorde nationelt prov i matte i går och fick veta i dag att jag var två poäng i från G men jag fick G i betyg endå bara för jag har fått G på alla delprov, gu va skönt de känns....på onsdag så ska jag på studiebesök på en skola i örebro som har en svets utbildning. jag fick en svets bok i dag för att kolla igenom så länge och gu va krånglit de verkar, massor att komma i håg, blir litte nervös att jag kanske inte klarar de, jag blir så osäker på mig själv hella tiden....men jag har bestämt mig att jag får inte ge upp den här gången men de är lättare sakt än jort. gu va barna var härliga nu i kväll, dom lekte faktiskt tilsamans och skratade och var glada, förengångskul inge bråk. va härligt att se dom leka och ha roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0