Ingen träning i dag heller

har fixat en tränings video som jag hade tänkt köra i kväl men har så ont i huvudet så jag orkar inte.....ireterande när jag för en gångsskul tänkte vara duktig....har tänkt länge att jag måste börga träna men de blir aldrig av man har så mycket annat hella tiden...skulle vilja gå till ett gym och träna men har ingen barnvakt och då är de svårt så jag får träna hemma men då blir de i stälet att de inte blir av... måste värkligen börga röra på mig för jag går upp i vikt hella tiden och jag som alltid har varit small.


jag måste fan sluta säga att jag ska börga träna hella tiden och i stället få arslet ur vagnen och börga :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0