lägga sig lite tidigare kanske

sitter här och funderar på om man ska försöka komma i säng snart så man kanske är lite piggare i morgon när man ska till skolan...känner mig inte als tröt men de skadar ju inte att försöka i alla fal... för en del är klockan ganska mycket men för mig känns de som de är rätt tidigt för jag brukar aldrig somna förens mellan 2-3 nån gång....


fan jag har matte prov på torstag har fan ingen lust de kommer gå ått helvete, lär mig de aldrig, pallar fan inte sifror...i morgon blir väl att sitta och repetera inför provet som jag har gort dom sista dagarna och så blir de nog att bryta av med lite samhällskunskap.

de bästa med skolan är ju att man har sin söttis där:) men han slutar ju snart så då blir de nog inte lika kul att gå till skolan:(  men men man klarar sig en då


ne nu måste jag gå och borsta tänderna sen försöka sova får se hur länge de tar inan jag somnar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0