nyårsafton

Nu har klockan slagit tolv för en stund sen och jag hör fortfarande fyverkerier, känns lite ledsamnt. sitter här helt ensam med barna inte nog med de så har barna blivit sjuka också så de är ju enu tråkigare, jag har fått legat hos dom en bra stund så jag somnade och vaknade halv 12 ireterande att somna hade tänkt att ta en lång dusch när dom hade somnat och sen glo på tv.

skit nyårsafton nästa år ska jag fan ha kul men då ska väl alla ens vänner vara tråkiga jag lovar.

de är inte bara de att man måste dricka på nyår som  är mest jobbigt och att jag inte kan, ne de är de att de är så tråkigt att sitta själv och för de andra känns de som om man inte har så mycket vänner kvar längre.

har faktiskt funderat på att flytta om jag börgar plugga nån annan stans kanske är skönt men samtidigt så vet jag inte om jag vågar för man har de ju faktiskt ganska bekvämt med att man har sin mamma som bor här om de är nåt.

ne nu måste jag gå till mina barn som har börgat gnälla igen

hej då och ha de bra om de är nån som läser de här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0