trött jag blir på alt

nu var de att tag sen man skrev ..har tänkt att skriva flera gången men har inte haft nån lust als känns som de inte finns nåt att skriva om.. de är bara en jävla massa problem hella tiden , gu va trött jag blir på alt i bland... de spelar ingen rol va man gör och hur mycket man försöker de går bara åt helvete hella tiden...som jag sakt så är de inte meningen att jag ska få må bra och vara glad nån gång, jag tror jag börgar vänja mig vid de  här laget de värsta är att man kan inte låta bli att hoppas om saker och sen så blir man bara sviken, de är fan altid så. vissa dagar bryr man sig mer och vissa dagar orkar man bara inte bry sig så mycket... känns som man aldrig kan få skrata och va glad på riktigt.... ett av problemen som man mår dåligt av är kärleken.. jag skiter fan i de snart, de finns ingen mening med att tycka om nån man blir bara ledsen och sårad.....jag känner mig så jävla förvirat.......
 och för de andra så har jag inga vänner kvar heller knapt, jag gorde ett stort mistag så jag får skylla mig själv....nu försöker jag bygga upp mit liv igen men de verkar inte gå så jävla bra får bara höra mina mistag hella tiden folk som gnäller och klagar....fan kan inte folk lyssna på va man säger , jag brukar altid vara ärlig förutom de här jävla mistaget jag gorde men de är ingen som ser nåt annat en de här skit mistaget som jag komer att få leva med. jag har altid annars försökt att var snäll och ställa upp på folk men nu spelar de visst ingen rol, de är ingen som kommer i håg, jag tror jag blir tokig snart.... jag vet fan inte va jag ska göra.... jag vil bara leva att bra liv med den jag tycker om......men de kommer aldrig hända.....känns som jag inte har nån förutom min johanna (hon är den bästa,  älskar dig gumman)  fattar inte hur hon orkar med mig...
jag tror fan inte att de finns nåt bra med mig längre.
ne nu ska jag sluta skriva innan jag tänker för mycket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0