äntligen

sitter och gör inget just nu, har en jävla träningsverk efter passet i torstags (skivstång) var flera  månader sen sist så kan ju säga att de var inte så kul att jobba i fredags, riktigt seg i bena och de är jag fortfarande, funderar om jag ska gå på ett pass i morgon (söndag) om jag orkar för träningsverken.

 var in till stan en sväng med barna i dag tänkte köpa en tröja men hittade ett par jeans i stället, äntligen hittat ett par som sitter bra...jag vil ha den där tröjan också den var riktigt snygg...

M var förbi en sväng i kväll riktigt kul att sitta och prata med henne de var ett tag sen nu...

var in till stan i torstags också för att bytta min sons byxor och menas jag står och ska kolla efter an annan storlek så kommer han med ett par byxor och säger " mamma dom här är jätte häftiga dom vill jag ha" tyckte de var riktigt kul att han hittade ett par själv och rätt storlek var de också, dom var riktigt snygga på honom :) och då får ni tänka på att han är bara 5 år...senare säger han också att de är jätte roligt att köpa kläder vi hade de riktigt trevligt på stan båda barna var riktigt snälla....de regnade till och från också så då sa jag att vi kan gå och köpa ett paraply ått honom och efter ett tag hittade vi ett men då hade de slutat regna sen gick vi till de stora eMet och åt glass, när vi sat där börgade de regna men när vi gick utt slutade de så han var väldigt besviken att han aldrig han testa sit nya paraply...han sat med de här hemma i soffan i stället och ropade på mig och sa "titta va mysigt jag har de mamma"

min lilla tjej på 2 år går runt och säger rumpa och pekar på datorn och då menar hon att hon vil höra skaka rumpa med sean banan.. de är hennes pappa som lärt henne hihi

ibland är dom helt underbara :)


fan ska jag göra nu då försöka sova eller ? ne har ingen lust och är inte trött.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0