kanske ska vara lite duktig


har presis lämnat barna på dagis dom får bara vara där i 3 timmar varge dag nu när jag är hemma. sitter och funderar på om man ska gå utt och gå en sväng sen blir de att åka till mormor och låna telefonen och se om de finns streetdance i stan som jag vil börga på, hoppas de finns:)  undra om man kanske ska gå till mormor så är man duktig samtidigt som man sparar bensin, eller cykla kanske hm får fundera på de en stund.

svar till eggomamman: låter kul att rida. jag vil också men jag vill inte rida på lektioner.

de där om att äta bättre mat låter jobbigt men de är ju bra också:)

han börgar inte i skolan förens nästa år för han fyller 6 i februari.

jag ska tatuera mitt stjärntecken i nacken, ni får se när ni kommer nästa gång, just de ni har ju inte varit här och fikat än ;) jag lägger säkert utt ett kort också efter jag gort den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0