blä tråkigt

sitter i skolan och försöker lära mig matte...fan va jag hatar skiten..käns som man aldrig komer lära sig de men jag måste fan...tycker matte är lite ologiskt i bland och lite för komplecerat.. kommer man ens att andväna alt i livet? ne de komer man inte att göra så jag fattar inte igentligen varför man måste läsa alt möjligt men men nu är de ju så och de är väl bara att aceptera och kämpa.. fast de känns väldigt tungt till och från.........ska fan klara de den här gången.



fan trodde jag skulle dö i morse när jag åkte till skolan de va fan läskigt jag fick sladd på stora vägen  körde typ mellan 70-80 och helt plötsligt så bara släppte fästet. bilen sladade fram och tilbaka över hella vägen ett par gånger enda tills bilen stanade på fel sida av vägen.. tänkte hella tiden att nu så far jag ner i diket men de slutade ju bra till slut... de var en jävla tur att jag inte fick nåt möte för då vet man inte hur de hade slutat, usch jag tycker de är äckligt att tänka på de. nu kommer jag typ köra as sakta hem.. i alla fal på den biten som jag fick sladd på.


nu tycker jag att vintern ska bli litte varmare för jag tycker de är aldeles för kalt man kan ju inte ens vara ute och leka med ungarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0