hm

fan va kul och skönt de skulle vara att kuna läsa folks tankar i bland så man kan förstå sig på folk ibland... då skulle man aldrig behöva fundera över saker så mycket... jag tror noga säker alla har tänk så här nån gång...
de finns så många som säger en sak men sen beter sig tvärt i mot....då skulle de vara så enkelt om man kunnde läsa dens tankar.

skitsamma de är bara jag som ligger och tänker på saker som vanligt, kan nog vara mit tänkande som gör att jag har svårt att sova men de är inte lätt att inte tänka på saker och ting, jag bara är sån. efter man har tänk ett tag så börgar man försöka analysera saker och de blir ju inte bättre då.


men men nu måste jag värkligen försöka sova för jag ska upp om 4 timmar gu va trött jag kommer vara....



Kommentarer
Postat av: Tobias

Ja den är verkligen sjukt bra :D

2010-01-11 @ 02:40:01
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0