nyårsafton i morgon/i dag

sitter och tänker på nyårsafton som är i morgon eller rätare sakt i dag för klockan är ju över 12.
känns inge vidare kul att tänka på de för menas alla ens kompisar ska ut och fira får man sitta hema med barna och ha allmänt tråkigt, förstå mig inte fel de är trevligt att vara med barna men dom är inte så stora så dom förstår va nyår är så dom lägger sig typ som vanligt sen så får man väl sitta och glo på tv gu va kul...

men men jag är van så här är de typ altid.. när alla andra ska göra nåt kul så kan aldrig jag... de är nakdelen med att få barn före sina vänner och inte lätare blir de när man bor själv med barna heller.

ska försöka att inte tänka mer nu men de är inte lät för jag är en person som tänker väldigt mycket... kan både vara för och nackdel i bland.

gott nytt år på er alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0