Vill sova

Nu blir jag snart tokig jag kan inte sova på natten längre jag fattar inte varför, de skulle vara såå skönt att få känna att man är trött på kvällen och att de ska bli skönt att gå och lägga sig. jag känner att min kropp behöver sova ut ordentligt, fan jag somnar ju till o med i skolan, ibland känner jag inte att jag är trött men endå åker ögona i hop de är riktigt läskigt faktiskt. men nu  så ska jag pröva att ha musik på lite lågt när jag lägger mig får se om de går bättre att somna då.

jag ser värkligen inte fram imot att gå utt i kylan i morgon får hoppas på att de inte blåser i morgon så kanske de är lite skönare än i dag, de har varit en jävla blåst hella dan och typ -8 grader ute och här inne är de inte heller specielt varm, min läggenhet är svinkal, jag tycker inte att man ska behöva frysa inne när man har kläder och en filt på sig, särskilt inte ha fötter som isbitar.

jag tycker att typ en -5 grader ute räcker för som i dag så har de nästan varit för kalt för barna att vara ute i allafal dom små särskilt när de blåser, då tycker jag snön lika järna kan försvina i stället.

men jag ser fram i mot skolan faktiskt när man väl har kommit dit, de är inte altid man ser fram i mot att komma till skolan men har börgat se fram i mot att komma ditt på sista tiden hm undra varför? hihi jag vet redan svaret på frågan är de nån annan som vet? där har ni nåt att fundera över hihi

ne bäst att försöka sova god natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0