go förmidag

vaknade i morse att telefonen ringde och de var chefen på lokalvården på kommunen och frågade om jag ville jobba nästa vecka, va skönt de ska bli att få jobba fast de inte ger några extra pengar.

har presis varit på skroten  och städat och nu sitter jag och funderar på va jag ska göra, barna är fortfarande hos sin pappa känns väldigt konstigt, får se när han säger att jag ska hämta dom.

blev ingen tränning i går men de blev i alla fal kebab talrik :) sen lykades jag somna en stund så efter de var man as seg hella kvällen. kvällen var ganska tråkig sat helt själv, hoppades att en kompis ville kolla film med mig men de blev inte så. de är så tyst och tomt nu när barna inte är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0