jaaa

i dag ska jag tatuera mig, längtar.. hoppas de blir bra nu, de vet man ju aldrig förens de är färdigt....men jag tror de ska bli bra..

viket skit väder de är i dag man har ingen lust att göa nåt, skulle var askönt med en film dag men de tycker inte min minsta, hon vil aldrig sitta stil men nu sover hon middag och den älsta kolla på film så jag ska väl lägga mig och villa en stund, har ju endå inet annat att göra så.. de värsta är att lägger man sig somnar man en stund och sen är man enu segare efterråt.



Kommentarer
Postat av: Egomamma.se

Vad KUL att du fick ihop till en tatuering, det är du värd!! Visa nu vad det blev sen, för nu är jag nyfiken!!

2010-08-20 @ 12:33:53
URL: http://egomamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0