svar

svar till egomamman: jag bytter inte killar som man byter strumpor den föra killen träffade jag i typ 5 månader tror ja de var men de var bara massor av strul och lögner hella tiden, barna fick knappt träffa honom bara nån gång och då fick dom träffa honom som min kompis så de är integen fara för barna.

och jag mår dåligt till och från men de är ingen fara de blir bättre nån gång bara att jag inte kommit på hur riktigt än men de ska jag nog komma på nån dag :) och du har rätt i att jag vil ha nån i min närhet jag känner mig så ensam, hatar att vara själv och inte ha nån att bry mig om (förutom barna) och att inte ha nån som bryr sig om mig på riktigt, och efter de den där killen som jag träffade i typ 5 månader gorde mot mig så är de svårt att nånsin litta på en kille igen jag tycker jag ser idiotiska killar överalt, jag blev så sårad för jag tyckte verkligen om honom och jag trode att han var seriös

du behöver ju inte säga nåt till nån för jag har ingen lust att prata om de!

Kommentarer
Postat av: Egomamma.se

Ingen fara, jag tänker inte sitta och berätta allt för släkte om du trodde/oroade dig för det. Lugnt.



"Som man byter strumpor" är mer ett uttryck än att du verkligen byter hela tiden, men för en utomstående så verkar det som att du haft väldigt många olika killar, och eftersom du inte skrivit ens första bokstaven på respektive kille här så är det inte lätt att hålla isär dem. Jag vet att det som regel är mer än ett par veckor.. Men för din egen skull skulle jag nog säga skit i killar över huvud taget ett tag, du verkar behöva hitta dig själv och vad DU vill innan du kan låta någon utomstående bli en del av ditt liv. Annars tror jag att det blir en massa svartsjuka och osäkerhet som tar kål på relationerna. Men det är inget jag VET, utan något jag TROR. Du behöver inte alls bry dig om det jag skriver här..



Ta hand om dig. Kram.

2010-08-09 @ 10:28:31
URL: http://egomamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0