uttråkad

sitter här och har verkligen jätte tråkigt, hatar att sita här själv varje kväll en kompis kanske skulle komma men de är väl som vanligt dom kommer inte.....

har presis försökt att göra frans manikyr men de är som vanligt kommer i mot naglarna inan dom har torkat....

var lite duktig förut och cyklade 20 min på tränings cykeln....blä va jag hatar att cykla men jag måste röra på mig och jag tar mig ju inte utt på kvällarna så blir ju tvngen att cykla....

var in till stan i förmiddags och handlae litte, blev 3 tröjor åt den minsta och ett par byxor och en tröja ått den älsta men måste byta byxorna nån dag för dom var lite för stora.


fan va tråkigt jag har, kan de inte hända nåt kul, kan de inte komma nån har lust att sitta och snacka lite......

uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad uttråkad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0