barnvakt

sitter nu och tar de lungt efter fult upp med att få barn att sova.....jag är barnvakt åt två barn en på 2år och en på 3år sen så har jag ju minna två också.. men nu sover dom i alla fal efter några timmars natning....de blev lite omflytning på sovplatser inan dom somna bara...hoppas dom sover hella natten nu:).....
hoppas de är fint väder i morgon så man kan ta med alla ut och leka....



The more you put me through
The more it makes me wanna come back to you
You say you hate me, I just love you more
You don't want me, I just want you more


den här biten är tagen ur en låt med eminem och  jag skulle vilja tatuera in den på revbena men tatueraren som jag pratade med sa att de nog inte skulle bli så bra för texten skulle bli för liten där jag ville ha den
så får se hur jag gör

så jävla sugen på att tatuera mig igen.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0