behöver nån

varför ska alt kännas så jobbigt för, har kännts bättre några dagar men så kommer de bara igen, jag tänker och känner mig bara ledsen och förtvivlad över mitt liv....jag försöker att tänka bort tankarna men de går inge bra..jag försöker att inte gråta men de går inte. jag försöker tänka positivt men de går inte...jag vil inte må så här, försöker göra alt för att må bättre men de går  inte, vet inte va jag ska göra när jag känner så här.....ska snart lägga mig och kolla på film och äta de brukar kunna kännas lite bättre då men jag har knapt någon ro i kropen så de är svårt att sitta stilla och kolla på film....

jag saknar att ha nån vid min sida känns som man inte ens har några riktiga vänner för fan

känns som man bara vil ge upp när man mår så här men de kan man inte heller jag har ett ansvar så de är väl bara att kämpa på.

jag vet att de bara är jag som kan ändra på saker så jag mår bättre, de funkar inte att bara sitta och gnälla, men jag vet inte va jag ska göra längre. jag försöker och försöker men de går bara åt helvete hella tiden

jag vil bara kunna skriva att jag är så jävla glad men de verkar som de aldrig kommer att hända


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0