fan

varför ska jag få kännslor för nånsom jag vet att de aldrig kommer att bli nåt med...hur dum kan jag vara igentligen...känns inte jätte jobbigt men de känns, vet inte riktigt hur man ska göra, känns som om jag fortsätter träffa honom så kommer jag bara att bli ledsen för jag vet att han inte vill mer, de bästa är väl att skita i de redan nu inan jag får mer känslor, va ska man göra ska man följa hjärtat och bli ledsen igen eller ska man följa magkänslan och aldrig få veta om de kunnde ha blivit nåt, de bästa är väl att skita i alt.
jag trode faktiskt inte riktigt att jag har tänkt så mycket på honom men nu i kväll när jag pratade med honom så kände jag att jag har nog tänkt på honom mer än jag velat erkänna för mig och jag fick verkligen kännslan av att de aldrig kommer bli mer än att vi träffas varanan helg när jag är barnledig, så de är ingen ide att hoppas på nåt.
jag kan inte bli arg på honom för han har hella tiden sakt att han tycker om mig men kan inte lova nåt och jag sa att de var ok.
de är nog bättre att bara vara vän med honom tror jag inan alt är förstört.
men jag kände mig faktiskt lite ledsen när jag pratade med honom förut och då kände jag att de betyder att jag börgar tycka om honom för mycket för att bara träffa nån gång i bland.

om de är nån som läser så snälla hjälp, va jag ska göra ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0