ska kanske sova

har haft en trevlig kväll med två kompisar och hennes man, ätit gott och snackat och haft det trevligt, riktigt kul att träffas de är inte så ofta längre....
hennes man och deras 5 barn sover här i natt...kanske låter trångt men de funkar:) vi har mixtrat i hop sovplatserna riktigt bra...

i morgon är de fult upp måste hinna göra mockarutor ått min bror som fyller i morgon sen få tag på barnas dagmamma för hon måste skriva på ett intyg om vab dagar sen dra in till försäkringskassan i stan för att få dom att skriva på papprena så jag kan få en kopia som min soc käring måste ha i morgon om jag ska kunna få några pengar den här månaden, hoppas jag får tag i dagmamman annars skiter de sig.... fattar inte varför de är så viktigt för de gäller bara tre dagar......sen på kvällen måste jag hinna städa för de blir lite skitit när man har 7 barn som springer runt och leker och så, jag kan säga att jag är väldigt nojig när jag tycker de känns skitit särskilt golven och dom känns väldigt kladiga nu men för sej har jag gnällt om nu i flera veckor, känns inte som de går att få dom rena, men nu kan jag säga att nu är de skitigt....
har faktiskt putsat av köksfönstret i dag, kan säga att i morse när jag klev upp vid 6 så lyste solen in och då såg jag hur skitiga fönstrena va, nu är de bara resten att putsa också, får försöka att ta ett tå och då när jag har tid och ork....


min son sover väldigt oroligt i natt, de var ganska längesen som han har vaknat så här mycket som i kväll vet inte riktigt va de är, funderar på att lägga mig brevid honom i hans säng, blir lite trångt men de går, har sovit brevid honom förut.   jag skulle igentligen ligga på sofan så kan lika gärna sova brevid honom.

ne kanske bäst att gå och lägga sig alla andra snarkar och sover och har gort de ett tag.


just de får fan inte glömma hämta upp tvätten från tvättstugan när jag vaknar, de glömmer jag säkert hihi skulle vara så typiskt mig och mitt dåliga minne.

ja ja go natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0