tankar

haft en bra helg med en mysig och gullig kille ville inte att helgen skulle ta slut  men i söndags fick jag ångest över att man ska börga skolan igen och funderade på hur jag skulle kunna somn aså de gorde ju så jag inte kunnde sova als så jag lämnade barna på dagis i måndags sen åkte hem och sov och tisdagen blev lika dan och så tänkte jag gå till skolan i dag men då hörde den där jävla ididoten av sig i går igen och gorde så jag inte kunnde sova als så jag blev hemma i dag me... fattar inte att han kan få mig att må så jävla dåligt men jag svarade aldrig näe han ringde och han ringde ett antal gånger och messade men de var ju för att han var ful och att tjejen som jag har fattat att han träffar nu var inte hemma så då dög de att försöka få tag på mig men den här gången lykades han inte men han lykades få mig att börga tänka mer igen och att må sämre igen.
hella den är dan har varit åt helvete har varit as grinig och seg och konstig jag har inte måt bra als i dag men hoppas jag får sova i natt och mår lite bättre i morgon , jag måste fan till skolan i morgon.

känns som de är så mycket hella tiden jag vet inte ens va jag har för kännslor när de gäller alt, känner mig bara ireterad och förvirad över så mycket saker,

vet ingenting.........om nåt eller nån..........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0