snart helg

sitter nu och röker och ska snart gå och lägga mig hoppas man får sova hella natten utan att nån av barna vaknar, skulle vara väldigt skönt.

blir hema från skolan i morgon också för min lilla tjej är fortfarande dålig, trode att hon skulle bli bättre tils i dag, skulle värkligen behöva komma till skolan, har hur mycket som helst att göra...

fick hjälp att besikta bilen i dag (tack så mycket de var jätte snält) den gick typ igenom fick tre fel som måste åtgärdas men behöver inte besikta om, fan va skönt :)

gu va seg denna veckan är men när man vaknar så är de torstag och då är de inte långt till helgen...längtar.....:)


känner mig seg i halsen nu hoppas inte jag också blir sjuk..orkar inte.... har presis börgat tränna igen efter att jag haft ett uppehåll på två veckor, jag får inte bli sjuk nu....

go natt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0