bara skit

sitter nu och har jätte tråkigt har tagit lite vin och några öl och känner mig bara så jävla ensam, jag ger snart upp försöker höra av mig till folk men de känns inte som jag känner nån längre de är ju aldrig nån som kan höra av sig förutom två men jag är en så social människa jaghh behöver mer en så,förstår inte va jag har jort för fel varför ingen vill vara med mig :(, och enu jobbigare är att älsklingen är i australien i 3 månader så jag har väldigt blandade kännslor angående de också, de var längesen jag har känt mig så ensam så som jag gör nu och har gort den senaste tiden :(
kan verkligen bara tänka negativt just nu.
jag fattar inte jag försöker och försöker men de är aldrig nåt som går som man vill, orkar fan inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0