vill inte igen

första jobb dan efter semestern var faktiskt skönt på ett sätt......

men jag fattar inte varför alt med förhållande och kännslor känns så jobbigt, kom på killen att ljuga här om dan  2 gånger, han erkände att han hade ljugit efter mycket tjat men inte varför han har ljugit. nu känns de som han ljuger hella tiden särskilt i dag är de en sak som käns skum men jag vet inte om de är så eller om de är jag som känner så för att han har ljugit förut jävligt jobbigt känns de i alla fal, de gör ont i mig..... jag tycker så  mycket om honom ju.. jag vil inte känna mig ledsen och lurad trodde verkligen inte att han skulle göra så för han verkade helt anorlunda andra jag har träffat.

jag kommer nog aldrig fatta nåt om nåt käns de som, känns som man försöker lura sig själv typ....jag kommer nog aldrig träffa nån som är ärlig, varför tycker alla om att ljuga för mig?

han svarar inte ens på mitt mess nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0